todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

  • ۰
  • ۰

another story

چند روز پیش , یه نفر یه سری چیز گذاشته بود برای فروش ...

یه سری قاب عکس کوچولو داشت که خیلی قشنگ بودن :))

من در اون لحظه خواب بودم :))

و بعدش بیدار شدم و دیدم ملت هم خیلی خوششون اومده و همشو خریدن ... :( 

خلاصه , یکیش فقط مونده بود که اونو گرفتم :))

یه نفر بود که تو کامنتا دیدم که اکثریتشونو خریده بود :))‌ خیلی فوشش دادم :))

یکی دو روز بعدش توی آسانسور بودم و اون یه دونه ای که شده بود مال من دستم بود :))

و یه نفر دیگه هم تو آسانسور بود 

گفت می شه اینو ببینم ؟

گفتم بله 

گرفت نگاهش کرد , لبخند زد گفت قشنگه :))

بعد گفت این همون یه دونست که مونده بود ؟ :/

گفتم آره .

گفت بقیشو من گرفتم :))

و در اون لحظه در آسانسور باز شد و خداحافظی کردیم :))

خیلی عجیب بود خلاصه :))

که بین این همه ‌آدم اون موقع شب چرا من باید اینو ببینم تو آسانسور :/ و در همون لحظه اون قابه هم دستم باشه :))


--------

این مطلب قبل از اینکه نوشته بشه حذف شد :/

--------


فکر می کنم یه بازه ی حداقل ۵-۶ ساعته آخر روز هست که دارم جور خوبی ازش استفاده نمی کنم ... :))

سخت هم هست خب ... :)) دیگه ته روز دوست داری هیچ کار نکنی :))

ولی فکر می کنم فعلا خوبه که جلوی خودم رو بگیرم و یه کار مفیدی تو این بازه انجام بدم :))


باشد که رستگار شویم :))

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • soroosh zare

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی