todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

  • ۰
  • ۰

almost to a fault :))

من به همه چیز فکر می کنم ... :))
در پرانتز -> این تایتل هم با اینکه از نظر مفهومی به متن مرتبطه ولی منظورم چیز دیگه ای بود :)) خیلی برام جالبه که همیشه سعی می کنم یه چیز خیلی رندوم بذارم تایتل و شروع کنم به نوشتن , ولی خیلی مواقع تایتل خیلی به متن می خوره :)) جالبه D: 


بعضی مواقع شک می کنم که باید اینجوری باشه اصن یا نه ... :))
دوست دارم از یه جایی شروع کنم به فکر کردن , و اجازه بدم از اون جا به بعدشو اجازه بدم ذهنم هر سمتی دلش می خواد بره ... :)) 
همین الان که اینا رو دارم می نویسم از یه مکالمه توی هواپیما شروع شد و به گربه ی امیر و کلاسای طلایی ها و این داستانا رسید :))
و باز عجیبه که همه ی اینا خیلی به هم مرتبطن :/ یعنی هر چه قدرم اون وسطا به چیزای بی ربط برسی معمولا یه تکه هایی از شروع و پایان خیلی مرتبطن :)) 
انگار بعضی مواقع ذهنتو ول کنی برا خودش , خودش سعی می کنه به یه جایی برسونتت که بهش بگی دمت گرم ... :)) شاید خودت اگر می خواستی همینجوری بشینی فکر کنی , واقعا به هیچ جایی نمی رسیدی :))
بماند که من واقعا چیزی که می خواستم اولش بنویسم هیچ شباهتی به اینا نداشت :)) -> و بماند که تایتل حتی می تونه به اینم مرتبط باشه ولی بازم چیز دیگه ایه :)) 

امروز یه روزی بود که تقریبا می تونست روز خیلی بدی باشه ... :)) و بود تقریبا , ولی یکی دو تا چیز کلی بودن که واقعا اجازه نمی دادن روز بدی باشه :)) 
مثلا یه چیزایی که شاید توی ذهن خودم واقعا اولویت خیلی بالایی داشتن رو انجام داده بودم, و می دونستم اگرم دارم توی یه کار دیگه ای گند می زنم , حداقل بهتر از اینه که این کار رو انجام می دادم و اون کار مهم تره رو انجام نمی دادم :)) 
و خب باعث می شد خوشحال باشم :)) 


کلا دارم سعی می کنم یه کم دستم بیاد که ذهنمو توی چی آزاد بذارم و توی چی بیخیال بشم و به چیا اصن فکر نکنم حتی :)) اگر بشه 


---------------------
به نظرت , بهترین چیز توی دنیا چیه ؟ :))
  • ۹۸/۰۵/۰۶
  • soroosh zare

نظرات (۲)

  • فرزین نصیری
  • آقا چرا دیگه پست نمی ذاری؟؟؟؟؟؟؟

  • امید نوری‌عابد
  • سلام.

    همون سؤال فرزین. :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی