todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

  • ۰
  • ۰

-----------------

دیشب فکر می کردم که موقع نوشتن دارم به یه چیز جدید فکر می کنم .. :))

رفت جلو و وسطاش بود دیدم "عیی وایی", دقیقا دارم می رسم به همونجایی که قبل از شروع کردن به این "چیزای جدید" داشتم بهش فکر می کردم :))

یکم خوشحال شدم, از این اکتشاف :)) و یکم ناراحت ... 


شاید یه تفکر کلی داشته باشم که هیچ چیز هیچ وقت خیلی دیر یا خیلی زود نیست ...

ولی واقعا, به این کلی نمی شه به قضیه نگاه کرد ... :))

حداقلش اینه که من فکر می کنم یه سری چیزا هر چه قدر هم که درست باشن , حتی اگر توسط فردی که دارن انجام می شن کاملا درک شده باشن , بازم زوده :))

حتی مثالشم دوست ندارم بزنم ... :)) 

مثلا من فکر می کنم یک فرد هر چه قدر هم که باهوش باشه , منطقی نیست یه میزان بیش از حدی اجازه داشته باشه از نظر علمی جهش کنه :))

یعنی این فقط ظاهر قضیست ...

از یه جایی به بعد فکر می کنه تنهاست به احتمال خوبی :))

و شاید به خاطر فرار از این موضوع , بیشتر پناه ببره به پیشرفت و هی بیش تر جهش کنه و هی بیشتر حس کنه تنهاست :))

و خب خوبه که اگر هم این فرد می ره دنبال پیشرفت , فقط به خاطر خودت پیشرفت نره دنبالش ... :)) یا حداقل یه چیزی رو پیش خودش نگه داره که اون احساس بهش دست نده که خیلی دیگه دور از دسترسه :)) دور از دسترس از نظر "وصل شدن" , "درک شدن" , "فهمیده شدن" و اینجور چیزا ... :))


کلا در حالت کلی هم , متاسفانه هر چی بیشتر بری دنبال حقیقت هر چیزی , توسط تعداد کم تری درک می شی ... :)) و خب باید بدونیم داریم چیو انتخاب می کنیم دیگه ... :))


کلا انتخاب که زیاد داریم ... ولی خب باید بدونیم که انتخاب داریم :)) ندونیم انتخاب داریم , از آدمی که می دونه انتخاب نداره وضعمون داغون تره :)) حداقل اون می دونه :/


خلاصه ... 

من شاید کلیت کارهایی که کردم رو دوست داشته باشم تا حد خوبی :))

ولی واقعا , اگر برمی گشتم عقب شاید خیلیاشو خیلی دیرتر انجام می دادم :))

یه چند تا چیزم هست که خیلی نرفتم سمتشون ...احتمالا بیشتر سمت اونا می بودم الان :))


شاید اگر دقیقا اون طرفی هم می رفتم , دقیقا همین نظر یا حتی نظر بدتری داشتم ... :))

ولی موضوع اینه که نمی دونی اون طرف چه خبر بوده ... :)) و این هم خوبه هم بد ... :))

از یه طرف اگر اون طرف خیلی خوب بوده باشه احتمالا حالیت نیست که خیلی باید بیشتر از الان غصه می خوردی و این که چیزی نیست :))

اگر هم خیلی بدتر باشه خب اون طرفی نرفتی خدا رو شکر ! :))


و کلا , همین الانشم می تونی انتخاب کنی که از این جا به بعد رو می خوای کدوم طرفی بری ... :))


در انتها می رسیم به این سخت خیلی با ربط ( ! ) که می گه :

those who mind don't matter

and those who matter don't mind


  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • soroosh zare

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی