todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

  • ۰
  • ۰

در باب ترک :))

شاید چیزی نزدیک به دوساله که من یه تیک دارم :))

حداقل یه تیک که ازش آگاهم :/

خیلی بارها شده که فکرکردم و حتی تصمیم گرفتم که ترک کنم 

ولی هر دفعه قبل از اینکه بفهمم چی شده برگشته و حتی بدتر شده :))

تازگی ها , یکی از دوستام که سیگار می کشید گفت می خواد تا آخر تابستون سیگار نکشه 

و زیبایی قضیه برای من اونجا بود که با گفتن نفهمیدم , با دیدن فهمیدم تقریبا :))

و جدا از اینکه آیا واقعا تا آخر تابستون این روند ادامه خواهد داشت یا نه ... حرکتش رو دوست داشتم واقعا :))

اینجوری بود که گفت سروش یه موقعی اگر بیدار بودی من رو ساعت ۴-۵ بیدار می کنی ؟ 

بعد بیدارش کردم , رفت یه سیگار کشید و برگشت , گفت دیدم تابستونه , هوا گرم شده , و فقط از روی عادت دارم سیگار می کشم و مزه نمی ده ... گفتم نصف شب که هوا خنکه سیگار بکشم و تا آخر تابستون ولش کنم‌ :))

بعد دیدم که خیلی عجیبه :)) مثلا فکر کردم دیدم که وقتی بیدارش کردم واقعا خوشحال بود که این موقع شب یکی بیدارش کرده :/ 

کلا یه چیزی در این بین بود که خیلی برام قشنگ بود :))


یکم شاید انگیزه گرفتم که خودمم برای تیک خودم همچین کاری کنم ... :))

به هر حال ... :))‌ نمی تونم بگم برای آخرین بار ... ولی امیدوارم که برای آخرین بار , سعی کنم که دیس این تیک رو بدیم و بره :))

-----------

در راستای تغییر برنامه ها هم ...‌ :))

خوبه که منعطف باشیم شاید :))

یعنی در کنار اینکه روتین خفنی داشته باشی واینا , که چه قدر خوبه و فلان , بازم منعطف بودن بعضی مواقع می تونه خوب باشه :))

مثلا من می خواستم آخر هفته ی دیگه یه کار خاصی کنم , امروز فهمیدم که شاید جذاب باشه که یه کار دیگه کنم ! :)) 

و خب , خوبه که الان سعی کنم در طول این یه هفته یه جوری پیش برم که کار اولیه به فنا نره و از اون طرف بتونم اون یه کار دیگه که می خوامو انجام بدم :))

شاید خیلی بدیهی باشه ... :/ احتمالا هم هست :)) ولی همین چیزای بدیهی رو احتمالا درست انجام بدیم زندگی به طور نابدیهیی جذاب خواهد شد

-------------

- مفید ترین بخش زندگیت کدوم بوده به نظرت  ؟ :))

- همش ! ( کمی مکث ... ) نسبت به همش :))

  • ۹۸/۰۵/۰۳
  • soroosh zare

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی