todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

  • ۰
  • ۰

this is all I have :))

یه نفر هست , کنار من می شینه هر روز .

کلا آدم خوب و مهربونیه :))

چهارشنبه , به طرز عجیبی خوشحال بود :))

یه وضعی اصن ... :))

فرض کن یه آدمی که همیشه یه چیز کوچیک می گفتی برمی گشت می گفت چی شده , یه چیزی می گفتی و نگاه می کردی می دیدی طرف اصن تو یه دنیای دیگست و به شدت خوشحاله از اینکه تو اون دنیاست :)) بعد چند ثانیه بعد می فهمید و می گفت چی ؟ :))

جذاب بود واقعا

تقریبا یادم نیست آخرین باری رو که یه نفر رو این قدر خوشحال دیدم :))

--------------

توی همین ذهنیت ها هم , یکی از اساتید دیروز جوین شده بود تلگرام , و من فقط به خاطرات داشتم نگاه می کردم و لبخند می زدم :))

انگار همین دیروز بود D:

قراره بهش زنگ بزنم امروز :))

-------------

دیگه اینکه , بعضی مواقع ممکنه یه سری آدم رو ببینیم که واقعا یه جذابیت های خیلی زیادی دارن 

مخصوصا تفکر بیشتر مورد بحثه اینجا :)) یا حتی رفتار 

در حدی که شاید با خودم بعضی مواقع فکر کردم که حاضرم چه قدر از عمرم رو بدم برای اینکه یه چیزایی رو بفهمم :)) مثلا چی شده که فلانی اینجوریه ؟ 

ولی خوب بازم از اون چیزاییه که ممکن نیست :))

اوج کاری که می تونی کنی اینه که توی همین ارتباطی که باهاشون داری , سعی کنی یه چیزی بفهمی و در کنارش از وقت گذروندن باهاشون لذت ببری و حتی اگر شد سعی کنی خودت هم مفید باشی :))


---------

برای تک تک اتفاقات بد , می شه هر چی که می خوایم حرف بزنیم ... دیلش چی بوده , چی کار کنیم اتفاق نیفته دیگه ؟ و ...

ولی لطفا , زیاد با من در مورد اتفاقات خوب حرف نزنیم :)) من واقعا نه می دونم چی شده , و چرا ... و چه جوری :)) 

کلا خوبه که به خصوص , در مورد این بحث بشه که چه کارایی واقعا با من بوده و چه کارایی با من نبوده :))

  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • soroosh zare

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی