todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

  • ۰
  • ۰

before I go :))

سلام 

------

نوشته های قبلی پاک شدن 

دلیل هم حتی نمی خواد واقعا :))

دوست داشتم که اینجوری باشه

-------

امروز با اینکه خواب بودم روز خوبی نبود 

به خاطر اینکه یه نفر قرار بود زنگ بزنه و زنگ نزد :)) و یه نفر دیگه هم قرار بود زنگ بزنم و جواب نداد :)) 

I don't get it ...

طوری نیست ... 

اون دفعه یه متن گم کرده بودم ... این دفعه یه آهنگ هم گم کردم :)) 


دیشب یه خواب هم دیدم ... عجیبه که از یه جهاتی خیلی به واقعیت نزدیک بود و از جهاتی خیلی دیر بود :)) نمی تونم بگم خوشحال شدم که واقعی نبود , ولی فکر می کنم بین این همه تغییرات , الان وقتش نبود :)) پس در کل راضیم :))


و این روزا , چه قدر در حال باختنم :)) 

هر مدلی باخت که بتونی تصور کنی :))

به جایی داره می رسه که یه روزایی دارم هی به این فکر می کنم که , امروز همون روزیه که ...

و هی هم داره به لیستشون اضافه می شه :))


--------------


 hit my bottom so hard I bounced twice :))



  • ۹۸/۰۴/۰۶
  • soroosh zare

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی