todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

  • ۰
  • ۰

shatter me

اینی که می خوام بگم هیچ ادعایی ندارم که لذت بخش یا حتی جالبه ... :)) صرفا حقیقته
در دو روز گذشته , تقریبا اتفاقایی که افتادن هیچ تعادلی نداشتن !‌ 
یه سری اتفاقای خیلی خوب , و یه سری اتفاقای خیلی بد افتادن :))
خیلی بد یعنی , یه چیزی تو همون مایه های عنوان مطلب :) در حدی که وقتی بهشون فکر می کنی حالت بد می شه کلا ...
خیلی خوب هم یعنی ... خیلی خوب دیگه :))

ولی این وسط یه چیز ثابتی هست اینکه معمولا توی خاطرات , این حسای بد خیلی کمرنگ تر می شن :)) حداقل برای من 
و فکر می کنم اگر بخوام کوتاه مدت به قضیه نگاه کنم و گند بزنم به یه بازه ای از زندگی , بعد ها نگاه می کنم به الان , و اون موقع حس بد الان رو درک نمی کنم ... :)) و احتمالا کلی خودم رو سرزنش می کنم که چرا در ادامه ی این اتفاقات اینجوری پیش رفتم ... :))
بنابراین , با همین وضعیت کنونی , کاری که باید کرد رو انجام می دیم :))
--------------------------
یه سری چیزا برای هر کی خیلی تاثیر داره :))
مثلا شاید تو همیشه با یه نفر در مورد یه موضوع x حرف بزنی ... ولی یه بار , توی همون حرفای تکراری , یه چیز ساده ای مثل اینکه فلان کلمه چه جوری و با چه لحنی گفته شد یا اینکه به جای فلان کلمه از فلان کلمه استفاده شد , خیلی چیزا رو عوض کنه :)) 
بر عکسشم هست که هر چی بیشتر حرف بزنین دیگه حالتون به هم بخوره از این مکالمه :))
ولی خب شاید خوب باشه یه تعادلی بین این دو برقرار کرد :))

دیروز , توی همین روابط تکراری , یه سری اتفاقای خیلی جدید افتاد مثلا :))
یه نفر واقعا از یه چیزی تعجب کرد
یه نفر واقعا احساس ناراحتیشو منتقل کرد 
یه نفر احساس "دوستی" رو 
یه نفر احساس "بسه دیگه"
یه نفر احساس "کار خودته"
و ...


شاید دوست داشتم بدونم ... من چی ؟ :))

  • ۹۸/۰۴/۲۳
  • soroosh zare

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی