todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

  • ۰
  • ۰
این مطلب یه مشت دیدگاه خودمه :/ و هیچ بار علمی نداره :)) گفتم بگم :))

دوست داشتم یه چیزایی رو به اشتراک بشه گذاشت ... ولی نمی شه 
نه اینکه نخوای :))
من اگر دارم به یه چیزی نگاه می کنم, چیزی که واقعا دارم بهش نگاه می کنم چیزی نیست که جلومه, چیزیه که برام قابل درکه , چیزیه که برام بولده توی این چیزی که جلومه :)) 
و حتی اگر عکس هم بگیرم از این چیزی که جلومه , فقط یه نفر که همون دید من و ذهنیت من رو داره دقیقا همون چیزیو می بینه که منم می بینم :)) 
و خب , دوست دارم ببینم آیا انسان ها به جایی می رسن روزی که بتونن واقعا لحظه ها رو به اشتراک بذارن ؟ :))

هر چند , فقط کنجکاوم ... :)) به نظرم هیچ وقت حتی نرم امتحان کنم ببینم چه جوریه :))
باید دید به هر حال :/

در همین نزدیکیا یه بحثی هست :)) 
که یه سری چیزای رو یه تقریبی داریم که چه حسی دارن یا خواهند داشت ... ولی نمی دونیم واقعا :)) 
اگر بخوایم به خاطر یه حس بریم جلو چه می شود ؟ :))
شاید یه مواقعی خوب باشه ... :))
ولی در کنارش فکر می کنم حس داریم تا حس :))
معمولا اگر فقط بخوایم با حس خوب پیش بریم , از یه جایی به بعد می گیم بسه دیگه ... این همه اومدم نرسیدم :))
و همون دوز پایینی که از تقریب یه حس خوب داریم , کم کم برامون کافی می شه دیگه :)) 
مثلا حتی اگر تقریبت یه میزان خوبی ضعیف تر باشه از حس واقعی اون موضوع , به هر حال توی یه بازه ی طولانی یه میزان زیادی از اون حس رو , با تصور کردن به دست آوردی ... :)) 
و خب از یه جایی به بعد می ری دنبال یه حس خوب دیگه :))

ولی این وسط حس های بد می تونن کمک کنن :))
مثلا یه چیزیو , می دونی اگر بهش نرسی , این قدر برات مهم هست که نه تنها الان , تا مدت های خیلی زیاد حس خیلی بدی خواهی داشت :)) 
این احتمالا چیزی نیست که بخوای با خستگی واقعا ولش کنی :)) 
چیزی که داره می برتت جلو , ترکیبی از حس های خوبیه که می تونی داشته باشی , و حس های بدیه که ازشون می ترسی :)) 
بنابراین, یک توصیم اینه که از حس های بد همیشه فرار نکنین :)) بعضی مواقع باید خیلی نزدیک به خودتون نگهشون دارین اتفاقا :)) به عنوان دوست . فقط باید حواستون باشه که کنترل بشن حس ها D: و حتی بعضی مواقع کنترل نشن :)) 
ولی هر اتفاقی که می افته , با خودتونه :)) و دست خودتونه :)) حتی اگر کنترل نمی شه , خودتون می خواین که کنترل نشه :))

کلا یه مقدار درد خواهد داشت اینکه بخواین یه چیزایی بدی رو هم داشته باشین در کنار خودتون ( چیز بد منظورم همون حسه ) , ولی خب اگر کمک کنه و حتی بعضی مواقع نیاز باشه , خوبه که حواسمون باشه :)) 
اگر قرار بود واقعا به هیچ درد نخوره قطعا اصلا وجود نداشت :)) 
  • ۹۸/۰۴/۱۳
  • soroosh zare

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی