todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

todo

احتمالا کلی غلط املایی دارن مطالب ! املام خوب نیست :))

  • ۰
  • ۰

so close yet so far

سلام ...

حس آخرای شهریور رو دارم ...

من معمولا آخرای شهریور رو دوست داشتم :))

چون کلا تابستونام هیچ وقت مثل بقیه نمی گذشت و اون قدر ها هم برام جذاب نبود ... و وقتی شهریور داشت تموم می شد معمولا خوشحال بودم ... و بعدش که می رفتیم مدرسه یکی از تنها کسایی بودم که خوشحال بود :))


ولی الان , آخر شهریور ناراحت کنندست ... :)) نه اینکه چیزی تغییر کرده نسبت به اون موقع :)) صرفا بیشتر حسم شبیه به اینه که دیگه شهریوری نخواهد بود که بخواد خوب باشه یا حتی بد :)) 

با اینکه الانم شهریور نیست حتی :)) 

ولی خیلی حس نزدیکی به آخر شهریوری دارم که دیگه هیچ وقت نخواهد بود :))

-------------

و من به تمام آدم ها , حداقل دو معذرت خواهی بدهکارم ... :)) یکی به خاطر آدمی که باید می بودم و نبودم, یکی به خاطر آدمی که می تونستن باشن و به خاطر من نیستن :)

هر چند, به آخرین روز شهریور , حداقل 38 تا معذرت خواهی بدهکارم :))

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • soroosh zare

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی